Alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais participen un any més al festival Girona, Temps de Flors

Com cada any, un projecte dels alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais ha estat present al Festival Girona, Temps de Flors. En l’edició 2017, realitzada del 13 al 21 de maig, han exposat el seu projecte FLUX, situat al llit del riu Galligans.

FluxEl nom de “FLUX” és pel moviment incessant d’un líquid, quelcom que té vida pròpia i que genera un lligam amb l’indret per on passa. La instal·lació efímera que ens han proposat aquest any ens remet a un teixit orgànic i natural que es contraposa amb la geometria acotada de l’espai a intervenir. Un conjunt de figures orgàniques que recorden la forma d’una fulla de plataner, i que tensades en diferents angles tenen capacitat per composar un nou paisatge urbà.

PreparatiusFluxEl Festival Girona, Temps de Flors o el festival de literatura infantil i juvenil Món Llibre són oportunitats d’experimentació fantàstiques pels alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais, al realitzar una instal·lació real i experimentar amb la interacció del públic amb la seva proposta. Les instal·lacions efímeres en què participen, on apliquen tot el que han après durant el màster, els permeten investigar noves idees i sensacions a través de l’espai.