Nou seminari en Direcció d’Operacions i Logística de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

Del 23 al 31 de maig es realitza al Tech Talent Center la segona edició del seminari internacional en Direcció d’Operacions i Logística dirigit a un grup de 20 alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima (Perú).

SeminarioLogisticaAquest seminari aborda des d’una perspectiva de Lean la gestió integrada de la cadena de valor entre proveïdors i clients. Les classes teòrico-pràctiques, basades en Lean Management i Lean Manufacturing, i les visites a empreses, van enfocades a optimitzar tots els processos de fabricació, distribució, operacions, aprovisionament i planificació en la cadena logística. Per tal que els alumnes coneguin experiències reals, s’han programat visites presencials a quatre empreses del sector: a la planta de fabricació i envasat de DAMM, a l’empresa de fabricació de productes de coure La Farga, a l’empresa elèctrica Scheneider i l’operador logístic TBS.