La UPC School i SENATI posen en marxa el màster internacional en Enginyeria de Plantes i Projectes Industrials

La 1a edició del màster internacional en Enginyeria de Plantes i Projectes Industrials es va iniciar el 23 d’octubre a Lima (Perú). Una formació impulsada per la UPC School i el Servicio Nacional de Adiestramiento en el Trabajo Industrial (Senati) que compta amb 16 alumnes en la seva primera edició.

SenatiEl màster tracta en profunditat els aspectes relacionats amb l’enginyeria i la gestió dels processos fabrils: des de la planificació de la producció i les necessitats de materials i recursos, al disseny de plantes industrials fins a la implantació dels sistemes productius. Fa èmfasi en aspectes com el manteniment i la millora dels processos i les tendències més avançades, com el “Total Productive Maintenance (TPM)”, l’excel·lència en la qualitat o la metodologia PMBOK per a la gestió de projectes.

Els participants al màster són responsables directes de diferents àmbits de la producció que necessiten prendre decisions amb criteris avançats, eficients i actuals. Aquesta formació vol ajudar-los a posar-se al dia en la manera òptima de treballar de les empreses industrials, oferint els coneixements i la pràctica suficient per poder arribar a nivells d’excel·lència en la seva pràctica professional.

La col·laboració entre la UPC School i SENATI es va iniciar l’any 2016, amb la creació conjunta de la 1a edició del màster internacional executiu en Administració i Direcció d’Empreses, que actualment s’està impartint als treballadors de SENATI en els nivells administratiu i directiu, i que està previst que finalitzi al juliol de 2018.