La UPC School i la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas creen el màster en Recerca Avançada en Administració i Direcció d’Empreses

El 16 d’octubre es va posar en marxa el màster en Recerca Avançada en Administració i Direcció d’Empreses que la UPC School ha desenvolupat a mida per la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas. El programa, que compta amb 29 alumnes en la seva primera edició, s’imparteix a les instal·lacions d’aquesta universitat, ubicada a Lima.

El màster ofereix una formació extensa en recerca sobre les disciplines de la gestió empresarial, i té com a objectiu ajudar i orientar l’estudiant per tal que un cop finalitzada aquesta formació sol·liciti l’admissió en un programa de doctorat en gestió.

universidadperuanaEls continguts de la formació se centren en el disseny de la recerca, redacció d’articles científics, difusió de resultats, mètodes quantitatius i qualitatius per a la recerca en les disciplines de la gestió, centres de documentació, biblioteques virtuals i eines de recolzament a la recerca, entre d’altres.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima, institució amb la qual realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management. Un exemple són els seminaris MBA Internacional, Direcció d’Operacions i Logística i Construcció i BIM que realitzen conjuntament. Aquests stages formatius es realitzen presencialment a Barcelona i es dirigeixen a alumnes d’aquesta universitat peruana, amb visites a empreses i l’experiència dels millors professionals en cadascun d’aquests àmbits.