La UPC School dóna la benvinguda als alumnes internacionals en la welcome session

El passat mes de novembre la UPC School va realitzar la tercera welcome session dirigida a aquells alumnes internacionals que s’han matriculat en els programes de formació de la UPC School aquest any acadèmic. Va ser una sessió de benvinguda per presentar el servei de mobilitat internacional i explicar els principals tràmits administratius i acadèmics.

WelcomeSessionLa sessió es va tancar amb un aperitiu-networking, en el qual els alumnes nouvinguts a Barcelona van poder intercanviar impressions i experiències amb altres alumnes internacionals.

Pots veure totes les imatges de l’esdeveniment a la galeria de fotos Welcome Session Alumnes Internacionals de Flickr.

A continuació, pots visualitzar també el vídeo de la Welcome Session 2017 amb les experiències de tres dels nostres alumnes internacionals.

WelcomeSession_video