Nova edició del postgrau ‘Social Urban Regeneration’, acreditat per la UPC

El proper mes d’abril s’iniciarà una nova edició del postgrau ‘Social Urban Regeneration’, organitzat per la Fundació Enric Miralles i l’estudi d’arquitectura Miralles-Tagliabue EMBT. El curs està dirigit per la prestigiosa arquitecta Benedetta Tagliabue, amb la codirecció del professor Josep M. Rovira (Catedràtic d’Història de l’Art i l’Arquitectura per la UPC) i és un títol propi acreditat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El postgrau s’imparteix a la seu de la Fundació Enric Miralles, a Barcelona.

SocialUrbanRegenerationEl curs, adreçat principalment a arquitectes, té com a objectiu proporcionar als estudiants les habilitats necessàries per desenvolupar un projecte integral de regeneració urbana sostenible.

La formació integra teoria, pràctica i disseny, tot combinant les disciplines de l’arquitectura i de la ciutat amb la disciplina analítica de la investigació. Hi tenen una especial rellevància els desafiaments del món contemporani en aquest àmbit: urbanisme sostenible, inclusió social i exclusió, arquitectura i informàtica, la cognició espacial i les dimensions físiques i immaterials de les xarxes socials.

Els participants crearan les seves pròpies propostes en el projecte “2018 Grand Paris Clichy-Montfermeil, suburbis de París“, en el qual integraran tots els aspectes teòrics i pràctics necessaris sobre urbanisme i desenvolupament de dissenys creatius.

Al llarg del programa s’organitzaran visites als edificis emblemàtics realitzats per l’estudi d’arquitectura Miralles-Tagliabue EMBT. Cada visita representa una oportunitat per a conèixer i experimentar de ben a prop la manera de pensar, la metodologia i el treball d’Enric Miralles.

VideoPostgraduateUrbanism

Més informació: