Nou màster en Digital Entrepreneurship

La UPC School posarà en marxa el proper mes d’octubre un nou màster en Digital Entrepreneurship, un programa impartit i mentoritzat per reconeguts emprenedors que ajudaran a altres emprenedors a crear o consolidar la seva startup amb les millors garanties d’èxit, amb un acompanyament integral que inclou des de la creació de la idea, la incubació i l’acceleració al centre de coworking B-Combinator fins a la fase final d’implementació real en el mercat.

Les classes s’impartiran presencialment al Tech Talent Center, seu de la UPC School, ​​amb horaris compatibles amb l’activitat professional i seran íntegrament en anglès. El màster compta amb la direcció acadèmica d’Erik Brieva, CEO d’Strands, emprenedor múltiple i executiu de diferents empreses innovadores, i de Pere Botella, doctor en Informàtica i catedràtic del departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació de la UPC. Entre el seu equip docent, hi ha professionals referents en l’àmbit de la gestió empresarial com Alberto Cabezas-Castellanos, Mathieu Carenzo o Michael Clark Counihan.

CoworkingEl màster recull i amplia l’experiència docent en desenvolupament de startups impulsada des de la UPC School amb el postgrau en Lean Startup Creation, amb 3 edicions realitzades, i també sota la direcció acadèmica d’Erik Brieva i Pere Botella.

El màster en Digital Entrepreneurship es desenvoluparà en paral·lel a les fases naturals de creació, desenvolupament i consolidació d’una startup:

• LEAN STARTUP CREATION. L’objectiu és crear el mínim producte viable (MVP), basant-se en metodologies i eines com Customer Development de Steve Blank, Lean Startup d’Eric Rise, Business Model Canvas d’Alex Osterwalder i Creative Problem Solving de Min Basadur.
  • INCUBACIÓ I ACCELERACIÓ. Amb un període de desenvolupament de la startup a B-Combinator, centre de coworking pròxim a la universitat on s’han incubat amb èxit unes 50 startups. L’alumne incubarà seva proposta mentre conviu amb altres emprenedors, experts i mentors que l’assessoraran durant tot el procés d’iteració i pivot fins a trobar l’encaix perfecte del producte en el mercat (product-market fit).
  • SCALE-UP. Fase de consolidació de l’empresa, en la qual s’assentaran les bases per a un creixement sostenible, es generaran ingressos amb els primers clients i es configuraran tots els aspectes legals, administratius i financers. També es crearà el business plan i s’aprendran les claus per negociar amb inversors.

El màster conclourà amb una DEMO DAY, una jornada en la qual l’emprenedor presenta el seu projecte davant d’una audiència d’inversors potencials, de capital risc i business angels, nacionals i internacionals.

Més informació:

Màster en Digital Entrepreneurship