Nou cicle de conferències del màster en Lighting Design

Els millors professionals de l’àmbit de la il·luminació arquitectònica, el disseny i l’interiorisme es donen cita al cicle de conferències que realitza anualment la UPC School en el marc del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica, i que estan patrocinades per Erco, iGuzzini i Lutron, empreses líders en il·luminació residencial. Un taula rodona sobre llum i disseny, en què van participar els prestigiosos dissenyadors Juli Capella, Antoni Arola i Gabriel Teixidó, va inaugurar el cicle de conferències de lighting design d’aquest curs acadèmic 2017/2018.

LuzDisenoEl passat dimecres 13 de desembre va tenir lloc a l’Espacio 88 de Poblenou l’Open Talent: “Converses de llum i disseny”, una taula rodona en la qual es van compartir experiències professionals, anècdotes i projectes sobre el disseny i la il·luminació. Va estar a càrrec de Juli Capella, Antoni Arola i Gabriel Teixidó.

Prèviament a aquesta sessió en obert, els ponents van realitzar una correcció personalitzada de les làmpades creades pels alumnes d’aquesta edició del màster.

A la galeria de Flickr “Converses de Llum i Disseny” trobaràs totes les fotos de l’esdeveniment. I a continuació, el vídeo complet de la sessió.

OpenTalent_LuzDiseno