La UPC, al lloc 22 del món en Arquitectura i Entorn Construït, i al lloc 34 en Enginyeria Civil i Estructural

La UPC es posiciona entre les millors universitats del món en l’àmbit de l’Arquitectura i Entorn Construït (en el lloc 22, escalant quatre posicions respecte a l’edició anterior) i en l’àmbit de l’Enginyeria Civil (en el lloc 34), segons l’edició 2018 del QS World University Rankings by Subject.

QS World Ranking En l’àmbit de l’Arquitectura la UPC també se situa en la 8a posició europea (avançant un lloc també respecte l’any anterior) i es manté com la primera a Espanya. En Enginyeria Civil i Estructural se situa al rang 8-9 d’Europa i és la primera a Espanya. També encapçala les universitats de l’Estat en Ciències de la Computació i Sistemes d’Informació;  Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, i Matemàtiques.

Igualment, també entra a formar part de les cent primeres universitats al món (rang 51-100) en les disciplines de: Ciències de la Computació i Sistemes d’Informació, i en Art i  Disseny; i s’hi manté en Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica i en Matemàtiques.

El QS World University Rankings by Subject 2018, editat per QS Quacqarelli Symonds, qualifica les millors universitats per estudiar, en cinc camps i 48 disciplines, i analitza quatre indicadors, centrats en la recerca i la reputació de les institucions, tant entre els acadèmics d’altres institucions, com des de la percepció dels ocupadors.