La Fundació Politècnica de Catalunya i l’Information Technology Service Management Forum (itSMF) España han signat un nou acord de col·laboració. itSMF oferirà als seus socis condicions avantatjoses en la matrícula dels següents programes de formació de la UPC School: el màster en Indústria 4.0, el màster en IT Project & Service Management i la seva oferta de postgrau relacionada, el postgrau en Digital Business Transformation, el postgrau en Strategic IT Management i el curs en Agile IT Management. D’altra banda, els estudiants que es matriculin en aquests programes també tindran condicions d’accés especials per a ser socis d’itSMF España.

AcordITSMFLa signatura de l’acord va tenir lloc en el transcurs del Congrés GigaTIC 2018, celebrat el passat 19 d’abril a Barcelona. Hi van assistir Benjamín Suárez, director de la Fundació Politècnica de Catalunya, i Javier Perís, vicepresident d’itSMF España.

L’Information Technology Service Management Forum (itSMF) és una entitat sense ànim de lucre amb 10.000 professionals en l’àmbit de govern i gestió de les TIC que té com a objectiu promoure una comunitat de coneixement que permeti millorar i generar millors pràctiques en els serveis TIC.

El compromís per la millora contínua dels professionals TIC es posa de manifest amb l’acord signat amb l’FPC, que inclou la realització d’accions de promoció dels programes de formació de la UPC School en aquesta àrea, a més d’oferir un 10% de descompte als seus socis per a la matrícula dels següents programes formatius:

A més a més, l’FPC farà constar a itSMF España com a soci estratègic d’aquests programes.

1 thought on “La Fundació Politècnica de Catalunya i itSMF España renoven el seu acord de col·laboració”