Carme Fàbregas, membre de la Junta Directiva del MaaS Alliance

El passat 7 de juny a Brussel·les es va triar la nova Junta Directiva del Mobility as a Service (MaaS) Alliance. La nova junta, escollida en l’Assemblea General, està formada per 9 membres, entre els quals hi ha Carme Fàbregas, docent del postgrau en Smart Mobility de la UPC School i CTO de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM). Carme Fàbregas és, a més a més, l’única dona en l’actual Junta.

maasCarme Fàbregas és enginyera en Informàtica i màster en Sistemes d’Informació Geogràfica per la UPC. Actualment dirigeix ​​el departament de Sistemes i Cooperació Internacional de l’ATM de Barcelona. Té una àmplia experiència en TIC aplicades als sistemes integrats de transport públic: organització, gestió, tarificació, ticketing i informació multimodal en temps real.

MaaS Alliance és un organisme format per entitats públiques i privades que busca implementar la “mobilitat com a servei” al continent, treballant en estreta col·laboració amb diverses institucions de la Unió Europea. Amb seu a Brussel·les, l’objectiu de MaaS Alliance és crear el context més adequat per definir un marc legal d’acord amb les noves tendències en mobilitat, centrant-se en l’usuari i en les seves necessitats de transport.