La UPC School col·labora amb ReBUILD Expo & Congress

La Fundació Politècnica de Catalunya ha signat un acord de col·laboració com a Supporter Partner amb ReBUILD Expo & Congress, l’esdeveniment professional d’innovació per al sector de la construcció, reforma i rehabilitació d’habitatges i edificis que se celebrarà del 26 al 28 de setembre de 2018 al CCIB de Barcelona. Aquest acord reforça el paper de la UPC School com a impulsor de la innovació en aquest sector, a través de programes de formació punters en aquesta àrea. A més a més, en el marc d’aquesta cita, el director i professors del màster en BIM Managament participaran amb un taller sobre la part humana del BIM.

RebuildExpo

ReBUILD Expo aterra per primera vegada a Barcelona amb l’objectiu de transformar el sector de la construcció. Durant els seus tres dies de durada, l’esdeveniment es convertirà en una plataforma d’excepció per conèixer les noves tendències, on conflueixen disseny, tecnologia, nous materials i sostenibilitat. A més, REBUILD Expo acollirà el Congrés Nacional d’Arquitectura 4.0 i Construcció Avançada, un espai on descobrir les últimes tecnologies emergents i els sistemes constructius més innovadors.

En el marc d’aquest Congrés, comptarem amb la participació de director del màster en BIM Managament Steering. Building Information Modeling i Nous Models de Negoci de la UPC School, Eloi Coloma, i els professors Pio Puig, Susanna Miquel i Montse Armengol, que impartiran un taller sobre la part humana del BIM.

La UPC School gaudirà d’invitacions gratuïtes tant per alumnes i docents com per treballadors que vulguin apropar-se a conèixer les darreres novetats del sector de l’edificació.