La UPC School i SENATI posen en marxa la 2a edició del Màster Internacional en Enginyeria de Plantes i Projectes Industrials

Aquest màster tracta en profunditat els aspectes relacionats amb l’enginyeria i la gestió dels processos fabrils: des de la planificació de la producció i les necessitats de materials i recursos, el disseny de plantes industrials fins a la implantació dels sistemes productius. Aquesta formació, impulsada per la UPC School i el Servicio Nacional de Adiestramiento en el Trabajo Industrial (SENATI), s’imparteix a la seu de l’organització, ubicada a Lima (Perú), i compta amb 12 alumnes en aquesta segona edició.

FOTOGRUPAL_DIRECTORDOCENTESAquesta formació posa èmfasi en els aspectes relacionats amb la qualitat, el manteniment i la millora dels processos en tots els aspectes (Kaizen), amb l’anàlisi de les tendències més avançades i actuals, com és el cas del “Total Productive Maintenance (TPM)”, l’excel·lència en la qualitat o la metodologia PMBOK per a la gestió de projectes, entre d’altres.

La relació entre la UPC School i SENATI que es va iniciar en el 2016 amb la 1a edició del Màster Internacional Executiu en Administració i Direcció d’Empreses. En els darrers anys, s’ha anat consolidant i actualment ja hi ha en marxa 4 programes de màster: el Màster Internacional Executiu en Administració i Direcció d’Empreses (2a edició); el Màster Internacional en Enginyeria de Plantes i Projectes Industrials (dues edicions) i el Màster Internacional en Enginyeria i Gestió d’Operacions Industrials.