Noves propostes formatives de la UPC School

Coneix les noves propostes formatives de la UPC School i especialitza’t en els perfils professionals més demandats per les empreses. Aquests nous postgraus i cursos estan dissenyats per cobrir oportunitats emergents en les àrees d’enginyeria, TIC i management. Entre les noves propostes, hi ha formació en Intel·ligència Artificial, Building Information Modeling (BIM), Lideratge  i Autoconeixement, Business Agility, Indústria 4.0, Lean Accounting o Embedded Systems per a la Indústria de l’Automoció. Si t’hi matricules abans del 14 de desembre, obtindràs un 10% de descompte.

Informa-te’n dels nous postgraus i cursos que et proposem per als primers mesos del 2019.

ARQUITECTURA

Postgrau en Modelatge i Anàlisi BIM per Obra Civil. Desenvolupa habilitats relatives al modelatge i l’anàlisi del BIM i la seva aplicació en projectes d’obra civil. Sessió informativa: Dimecres 21 de novembre – 19h – Tech Talent Center.

BusinessHapinessGESTIÓ I ORGANITZACIÓ D’EMPRESES

Postgrau en Management and Positive Leadership. Aprèn les principals tècniques i eines que intervenen en la gestió de la felicitat i com aquesta impacta en la generació de valor en les organitzacions.  Sessió informativa:  Dijous 29 de novembre – 19h – Tech Talent Center.

Postgrau en Autoconeixement i Lideratge a l’Enginyeria i a l’Arquitectura. Coneix-te per liderar la teva vida personal i professional. Sessió informativa: Dijous 22 de novembre – 19h – Tech Talent Center.

Curs en Lean Accounting. Especialitza’t en la nova metodologia de gestió de les operacions en un context Lean i optimitza els resultats a través de la millora contínua. Sessió informativa: Dimecres 9 de gener – 19h – Tech Talent Center.

ENGINYERIA INDUSTRIAL

Postgrau en Materialització de Models a la Indústria 4.0. Desenvolupa prototips de sistemes ciberfísics per a la Indústria 4.0, utilitzant digital twins. Sessió informativa: Dimarts 27 de novembre – 19h – Tech Talent Center.

NousProgramesTECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ

Postgrau en Artificial Intelligence with Deep Learning. Especialitza’t en plataformes com Tensorflow o PyTorch, desenvolupant models basats en xarxes neuronals profundes i implementa-les en projectes d’innovació.

Postgrau en Agile IT Management. Aprèn metodologies àgils de gestió de projectes per millorar l’eficiència i el “time-to-market” de la teva empresa. Sessió informativa:  Dimarts 27 de novembre – 19h- Tech Talent Center.

Curs en Embedded Systems for the Automotive Industry. Aprèn a dissenyar i desenvolupar sistemes embedded per a la indústria de l’automoció. Sessió informativa:  Dijous 15 de novembre – 18:30h – Departament d’Enginyeria Telemàtica de la UPC.