Formació a mida en BPM per a l’empresa AMARIS

La UPC School, a través de la unitat de Solucions Corporatives, ha iniciat un programa de formació a mida en Business Process Management (BPM) adreçat a 5 professionals de l’empresa de consultoria en tecnologia i management AMARIS.

AmarisEl programa, de 12 hores de durada, està dirigit i impartit per Juan Ramon Gutiérrez Villar, director acadèmic del curs de formació contínua en Business Process Management (BPM) de la UPC School, la propera edició del qual s’iniciarà el proper mes de febrer de 2019.

L’objectiu principal d’aquesta formació a mida és dotar els professionals de la consultora Amaris d’aquelles eines BPM que els capacitin per gestionar les seves activitats de forma més eficient. BPM és una metodologia innovadora de gestió de processos, una peça clau en una arquitectura tecnològica corporativa que vulgui orientar-se i donar resposta als reptes de la transformació digital.