Pimec i Alastria signen un acord per impulsar el ‘blockchain’

El fundador d’Alastria Blockchain Ecosystem i coordinador del màster en Tecnologies Blockchain de la UPC School, Àlex Puig, i el secretari general de Pimec, Antoni Cañete, han signat un acord de col·laboració per promoure un millor coneixement sobre les tecnologies blockchain entre el teixit empresarial i la societat.

PimecAlastriaTotes dues entitats treballaran conjuntament en l’organització de jornades, conferències i esdeveniments de promoció i divulgació d’aquestes tecnologies, i intercanviaran, promouran i difondran diversos informes i estudis sobre el sector. Així mateix, també es comprometen a sumar esforços en la identificació de problemàtiques habituals que les pimes no han pogut resoldre a través d’altres tecnologies per treballar en possibles solucions de tecnologia blockchain.

Amb aquest acord, el Pimec fa un pas mes perquè les empreses i autònoms de Catalunya se sumin a la transformació digital, un dels objectius estratègics de l’organització.

Alastria Blockchain Ecosystem és la primera xarxa blockchain permissionada de l’àmbit nacional, de tipus multisectorial, que agrupa més de 160 empreses, administracions públiques i universitats.