Concurs de Videojocs Three Headed Monkey Awards 2019

Obertes les inscripcions per al concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA), un certamen impulsat des de la UPC School que arriba a la setena edició consecutiva per premiar els millors projectes d’estudiants, joves desenvolupadors i petits estudis indie de recent creació en l’àmbit dels videojocs. Per a les categories de Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic, Premi UPC i Premi Millor Videojoc Mobile es repartiran 7.500€ en premis.

3HMAAquests són els premis d’aquesta edició:

• Premi al Millor Videojoc – Social Point. Millor videojoc triat pel jurat del concurs, amb una dotació de 3.000€.
  • Premi al Millor Videojoc Mobile. Millor videojoc desenvolupat per a una plataforma mòbil iOS o Android. Premi de 1.500€.
  • Menció del Públic. Videojoc més votat pel públic a través del web upcvideogames.com, amb una dotació de 1.500€.
  • Premi UPC. Dirigit a tots aquells grups dels quals, com a mínim, la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC, la Fundació UPC o la UPC School. La quantia d’aquest premi també és de 1.500€.

El termini per presentar els projectes acaba el 3 de març de 2019.

El divendres 24 de maig es realitzarà a l’Auditori de l’Edifici Vèrtex de la UPC la Jornada 3HMA 2019, un esdeveniment especial de videojocs amb zona de networking amb els projectes finalistes, la gala de lliurament de premis i moltes sorpreses més.

Participa i envia el teu projecte a: