Pilar García-Almirall, directora del màster en SIG, participa com a ponent a la Mobile Week

Pilar García-Almirall, directora acadèmica del màster en Sistemes d’Informació Geogràfica de la UPC School, participarà com a ponent en la taula rodona: “Tecnologia, Urbanisme i Arquitectura. Encara volem ser una Smart City?”, en el marc de les activitats de la Mobile Week, un espai de reflexió en torn a l’impacte de la tecnologia digital en la societat, organitzat pel Mobile World Capital Barcelona.

TecnologiaUrbanismeEn aquesta sessió es parlarà de com el disseny de l’espai urbà ha canviat amb el desenvolupament de la tecnologia. Les ciutats són grans generadores i continents de dades, però aquestes dades no són una infraestructura més; són també una eina que defineix la mateixa evolució urbana.

PilarGarciaAlmirallLa taula rodona es realitzarà aquest divendres 15 de febrer, a les 11h, en Ca l’Alier – Bit Hábitat. Estarà moderada per Isabella Longo, Project Manager a Bit Habitat (Ajuntament de Barcelona), i comptarà amb la participació de:

• Ton Salvadó, director del Model Urbà de l’Ajuntament de Barcelona.
  • Pilar Garcia-Almirall, catedràtica de la Universitat Politècnica de Catalunya. Experta en Real Estate Valuation i tecnologies informàtiques SIG en l’estudi, planificació, avaluació de polítiques i gestió de la ciutat.
  • Pablo Martínez i Mar Santamaria Varas, cofundadors de l’empresa d’urbanisme, anàlisi i visualització de dades 300.000 Km/s.
  • Carmelo Rodríguez, cofundador de l’estudi de disseny i arquitectura ENORME Studio.
  • Francesc Muñoz, professor titular de Geografia Urbana de l’Observatori de la Urbanització (Universitat Autònoma de Barcelona).