Aconsegueix ara un 10% de descompte en la formació de la UPC School!

La UPC School presenta la nova oferta de màsters, postgraus i cursos de formació contínua per al pròxim curs acadèmic 2020-2021. Ara, si et matricules abans del 30 de juny, podràs obtenir un 10% de descompte en la matrícula en una àmplia selecció de més de 80 programes formatius en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

Descuento10Podràs acollir-te a aquest descompte si demanes l’admissió i formalitzes el primer pagament de la matrícula abans de la data final de la promoció, és a dir, el 30 de juny. El descompte no serà acumulable i s’aplicarà només a aquells alumnes que no s’hagin beneficiat de cap altre descompte.

Consulta els programes de formació amb 10% de descompte en la matrícula.