Ajuts per al postgrau en Projecte i Rehabilitació Sismo-Resistents d’Edificis i Ponts

Nou programa d’ajuts per al postgrau online en Projecte i Rehabilitació Sismo-Resistents d’Edificis i Ponts (PRS-EP) de la UPC School, que s’iniciarà el 16 d’abril de 2018. Els ajuts poden cobrir fins al 30% de l’import de la matrícula.

SismicsL’assignació de l’import es realitzarà en base a les següents condicions del candidat: excel·lència acadèmica, experiència professional i situació socioeconòmica. També es valorarà la situació econòmica actual del país del candidat.

Les persones que compleixin amb els perfils d’admissió del programa i estiguin interessades en sol·licitar un ajut han d’estar admesos prèviament al programa. Els sol·licitants no hauran d’haver realitzat cap pagament parcial ni total de l’import de matrícula del programa. Per tal de formalitzar la sol·licitud, hauran d’enviar a la tècnica de formació, Conchi Arroyo (conchi.arroyo@talent.upc.edu) la documentació acreditativa sobre el seu expedient acadèmic, experiència professional i situació socioeconòmica, així com una carta de motivació sol·licitant l’ajut.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.

La data límit per enviar les sol·licituds serà el dia 16 de març de 2018.