Alumnes del postgrau en Postproducció col·laboren amb el festival Els Petits Camaleons

Cada any, els alumnes del postgrau en Postproducció. Motiongraphics i Visual Effects de la UPC School realitzen com a projecte final de la seva formació una sèrie d’animacions aplicades a un projecte real. En aquesta edició, els alumnes van fer els vídeos promocionals del festival de música infantil Els Petits Camaleons, que es realitza a Sant Cugat.

petitscamaleonsLes animacions se centraven en la promoció de les actuacions de cinc dels grups més representatius del festival: Manel, Blaumut, Doctor Prats, Joan Miquel Oliver i Txarango. Petits Camaleons és el primer festival de música pensat per a nens i nenes de 0 a 14 anys, acompanyats pels seus pares o familiars, on poden gaudir de la música actual en un format pensat especialment per a ells: amb durada breu de cada concert, volums de so adequats i horari diürn. Totes les comoditats i serveis per acostar el plaer de la música als més petits.

En anteriors edicions del postgrau, els alumnes han realitzat animacions per diferents projectes reals. En concret, l’any passat, van realitzar un briefing per al Banc dels Aliments, creant una sèrie d’animacions per promoure la recol·lecció d’aliments durant les vacances. En l’anterior edició, va ser el torn per a Metges sense Fronteres, amb un encàrrec real per realitzar càpsules publicitàries en animació, disseny i motiongraphics que l’organització va difondre a les seves xarxes socials. Totes aquestes peces audiovisuals es desenvolupen amb un flux de treball real i ja formen part del portfoli professional de l’alumne.

VÍDEO PROJECTES ALUMNES POSTGRAU POSTPRODUCCIÓ – PROMOCIÓ 2016/2017

ProjectesPostproduccio