ArtFutura premia alumnes de Disseny i Creació de Videojocs

19 de desembre de 2008

Artfutura, el festival de cultura i creativitat digital de referència a Espanya, ha atorgat el premi de videojocs LABoral Artfutura en la categoria de millor direcció d’art a The Tedddy Incident. El treball ha estat desenvolupat per un equip d’alumnes de la 3a edició del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la Universitat Politècnica de Catalunya, format per Albert Horta, Pau Novau, Albert Pallejà, Sergi Pons i Javier Romero.

Un altre dels projectes desenvolupats en el marc del màster en Disseny i Creació de Videojocs, Ageyda, ha estat triat entre els finalistes als premis.

El màster permet treballar amb les eines de programació i de disseny més avançades i actuals del sector del videojoc i l’animació 3D. En el projecte final del màster, supervisat per un tutor, els alumnes tenen l’ocasió de demostrar les pràctiques i coneixements adquirits i desenvolupar un producte de qualitat.

El màster obre als seus estudiants moltes possibilitats laborals, com són la direcció de projectes, la programació, la direcció artística, el disseny gràfic, la modelització i l’animació en 3D o CAD. ■

Enllaç relacionat: