El Port de Barcelona ofereix ajuts per cursar el Màster Executive en Lean Supply Chain Management

L’Autoritat Portuària de Barcelona, ​​amb l’objectiu d’impulsar una formació d’excel·lència en l’àmbit portuari, i en el marc de l’acord de col·laboració conjunta com a soci estratègic del Màster Executive Lean Supply Chain Managenent. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School, presenta de nou un programa d’ajuts de formació per cursar aquest màster durant el curs acadèmic 2017/18.

Els destinataris del programa són:

• Professionals de l’Autoritat Portuària de Barcelona (APB).
  • Professionals de les empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona.
  • Professionals amb titulació universitària o experiència laboral demostrable que vulguin desenvolupar la seva carrera professional i tinguin potencial directiu en l’àmbit del Supply Chain Management.

Port BcnLes persones que compleixin aquests perfils i estiguin interessades en sol·licitar un ajut hauran d’estar admesos prèviament al programa acadèmic i enviar a la Tècnica del Programa una carta de motivació.

En el cas d’aquells candidats que estiguin interessats i no formin part de l’Autoritat Portuària de Barcelona, ​​ni d’empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona, ​​hauran d’aportar la següent documentació addicional:

• Expedient acadèmic del sol·licitant.
  • Cartes de recomanació acadèmiques i/o professionals.
  • Informació sobre les condicions socioeconòmiques del sol·licitant.

El Màster Executive en Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School, compta amb una consolidada i reconeguda trajectòria de 16 edicions formant als futurs directius del sector logístic. L’horari de classes es realitza en cap de setmana (divendres tarda i dissabte al matí), un format que permet compatibilitzar l’agenda personal i professional dels alumnes. La nova edició del programa començarà el proper 20 d’octubre de 2017.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, pots contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 114 68 05 o el formulari d’informació del màster. Aquesta ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.

Col·labora:

PortBarcelona

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb