El Port de Barcelona ofereix ajuts per cursar el Màster Executive en Lean Supply Chain Management

L’Autoritat Portuària de Barcelona, ​​amb l’objectiu d’impulsar una formació d’excel·lència en l’àmbit portuari, i en el marc de l’acord de col·laboració conjunta com a soci estratègic del Màster Executive Lean Supply Chain Managenent. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School, presenta de nou un programa d’ajuts de formació per cursar aquest màster durant el curs acadèmic 2017/18.

Els destinataris del programa són:

• Professionals de l’Autoritat Portuària de Barcelona (APB).
  • Professionals de les empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona.
  • Professionals amb titulació universitària o experiència laboral demostrable que vulguin desenvolupar la seva carrera professional i tinguin potencial directiu en l’àmbit del Supply Chain Management.

Port BcnLes persones que compleixin aquests perfils i estiguin interessades en sol·licitar un ajut hauran d’estar admesos prèviament al programa acadèmic i enviar a la Tècnica del Programa una carta de motivació.

En el cas d’aquells candidats que estiguin interessats i no formin part de l’Autoritat Portuària de Barcelona, ​​ni d’empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona, ​​hauran d’aportar la següent documentació addicional:

• Expedient acadèmic del sol·licitant.
  • Cartes de recomanació acadèmiques i/o professionals.
  • Informació sobre les condicions socioeconòmiques del sol·licitant.

El Màster Executive en Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School, compta amb una consolidada i reconeguda trajectòria de 16 edicions formant als futurs directius del sector logístic. L’horari de classes es realitza en cap de setmana (divendres tarda i dissabte al matí), un format que permet compatibilitzar l’agenda personal i professional dels alumnes. La nova edició del programa començarà el proper 20 d’octubre de 2017.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, pots contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 114 68 05 o el formulari d’informació del màster. Aquesta ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.

Col·labora:

PortBarcelona

Facebook0Twitter0Google+0LinkedIn0

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb