El Màster en Lighting Design obre un programa de beques per a futurs alumnes

La convocatòria d’ajuts Lighting Design UPC School – Artemide / Flos / Lutron 2013 està destinada a fomentar, mitjançant la formació d’alta especialització , el talent i la innovació dels professionals que estiguin interessats en desenvolupar la seva carrera professional en l’àmbit de la il·luminació de espais. Els 3 ajuts s’adrecen a aquells professionals que tinguin les competències més adequades per cursar el programa i tinguin dificultats econòmiques per cursar el màster.

En aquesta convocatòria podran participar totes aquelles persones que hagin estat admeses al programa. Al formulari d’admissió al màster hauran d’aportar una carta de motivació en què s’incloguin les aptituds, competències professionals, coneixements i motivacions que el fan idoni per optar a una de les 3 beques que s’ofereixen. També s’adjuntarà un portfoli de treballs per complementar la valoració del candidat.

El programa de beques per a la primera edició del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica s’inicia el 20 de setembre i finalitza el 12 de novembre de 2013.

Consulta les bases de la convocatòria d’ajuts Lighting Design UPC School – Artemide / Flos / Lutron 2013.

Un programa únic en il·luminació arquitectònica

La primera edició del màster en Lighting Design de la UPC School aborda aspectes tant conceptuals com tècnics per professionalitzar el disseny i la projecció de la llum com un element clau en la percepció espacial. La seva construcció és un aspecte crucial a l’hora de desenvolupar projectes que facin referència a l’espai, ja sigui espais interiors, espais urbans o espais efímers. En aquest màster també es fa especial èmfasi en qüestions de normatives, ecoeficiència i gestió de projectes d’il·luminació.

ArtemideLutronFlos