Es posa en marxa el concurs internacional de videojocs Three Headed Monkey Awards

Es podrà participar individualment o en grups d’un màxim de sis persones, per optar a les tres categories del concurs: Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic o Premi UPC.

Es podran presentar a concurs els videojocs finalitzats que continguin una trama o una part d’ella completada, per exemple a partir de dos nivells o un nivell i una trobada amb un boss. Els participants hauran de presentar, a través del web http://upcvideogames.com/, un vídeo que reculli les parts principals del videojoc i un document explicatiu amb la informació bàsica del videojoc. El concurs s’inicia el 12 de desembre de 2011 i les propostes es podran presentar fins al dia 13 de febrer de 2012.

Els premis Three Headed Monkey Awards

El concurs Three Headed Monkey Awards es divideix en 3 categories independents. El Premi al Millor Videojoc, elegit per un jurat, obert a tot tipus de públic i premiat amb 3.000 euros, la Menció del Públic, que premia el videojoc més votat pel públic, amb una dotació de 1.500€ i, finalment, el premi UPC, que es dirigeix ​​a tots aquells grups de participants dels quals, com a mínim, la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC, la Fundació UPC o la UPC School. En el cas del Premi UPC la quantia és de 1.500€.