Èxit de l’Open Day TIC virtual de la UPC School

El passat dijous 28 de maig, 70 persones es van connectar de forma virtual a la segona edició de l’Open Day TIC, una sessió per posar en comú tendències i reptes del sector TIC i conèixer les noves propostes formatives de la UPC School en aquest àmbit.

De la mà de Sílvia Sunyer, cap de Programes de la UPC School, vam conèixer quins són els perfils més demandats per les empreses i les noves tendències del sector TIC, així com la nova oferta formativa de la UPC School en aquest àmbit, dissenyada especialment per cobrir aquestes oportunitats emergents.

Tot seguit, vam gaudir de la conferència: “Intel·ligència Artificial: Poden ‘Entendre’ les Màquines?”, a càrrec d’Elisenda Bou-Balust cofundadora i CTO de Vilynx. En aquesta sessió, vam conèixer nous sistemes d’autoaprenentatge i representació del coneixement, i els reptes de futur en el camp de la intel·ligència artificial i l’aprenentatge automàtic.

La UPC School ofereix 34 programes en l’àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació per al curs vinent 2020-2021, dels quals aquestes 5 són propostes formatives noves:

Apunta’t a les properes sessions informatives de l’àrea TIC i podràs conèixer tots els detalls de cada programa formatiu.

Vídeo complet de l’Open Day TIC 2020: