Fundació Agbar ofereix ajuts del 50% de la matrícula per al curs ‘Economia Circular: de Residus a Recursos i Energia’

La Fundació Agbar presenta un programa de 4 ajuts per matricular-se al programa formatiu “Economia Circular: de Residus a Recursos i Energia”, que començarà el proper mes de gener de 2018. Els ajuts, que cobreixen un 50% de l’import de matrícula, estan destinats a fomentar el desenvolupament professional en l’àmbit del medi ambient i la gestió dels residus.

EconomiaCircularPer ser beneficiari d’aquest ajut cal ser titulat universitari, estar admès al curs i expressar la voluntat d’assumir a títol individual el cost de la matrícula del programa.

El període per fer la sol·licitud s’iniciarà el 17 de juliol i finalitzarà el 4 de desembre. Els ajuts, per valor de 700€ cadascun, cobriran el 50% de l’import de la matrícula del curs.

Aquells candidats que estiguin interessats en sol·licitar l’ajut ​​hauran d’aportar la següent documentació:

• Currículum vitae
  • Carta de motivació, amb informació sobre les seves condicions socioeconòmiques.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, poden contactar amb el tècnic del programa a través del telèfon 93 112 08 35 o del formulari d’informació del curs. Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.

El curs “Economia Circular: de Residus a Recursos i Energia” està organitzat per la UPC School, amb la col·laboració de l’empresa SUEZ SPAIN, i estarà impartit per professorat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i experts de l’empresa SUEZ SPAIN.

Aquest curs prepara professionals a nivell tècnic per treballar en:

• Centres de recerca sobre tractament de residus.
  • Empreses del sector ambiental i/o d’energia (renovable).
  • Associacions i institucions en el sector dels residus i de l’economia circular.

El 10 de gener de 2018 es donaran a conèixer els candidats que han aconseguit l’ajut. El resultat serà comunicat per telèfon o correu electrònic a totes les persones que hagin realitzat una sol·licitud. Fins a aquesta data, la Fundació Agbar es reserva el dret de retirar la present convocatòria o modificar les bases.