Fundaci贸 Agbar ofereix ajuts del 50% de la matr铆cula per al curs ‘Economia Circular: de Residus a Recursos i Energia’

La Fundaci贸 Agbar presenta un programa de 4 ajuts per matricular-se al programa formatiu 鈥淓conomia Circular: de Residus a Recursos i Energia鈥, que comen莽ar脿 el proper mes de gener de 2018. Els ajuts, que cobreixen un 50% de l鈥檌mport de matr铆cula, estan destinats a fomentar el desenvolupament professional en l’脿mbit del medi ambient i la gesti贸 dels residus.

EconomiaCircularPer ser beneficiari d鈥檃quest ajut cal ser titulat universitari, estar adm猫s al curs i expressar la voluntat d鈥檃ssumir a t铆tol individual el cost de la matr铆cula del programa.

El per铆ode per fer la sol路licitud s鈥檌niciar脿 el 17 de juliol i finalitzar脿 el 4 de desembre. Els ajuts, per valor de 700鈧 cadascun, cobriran el 50% de l鈥檌mport de la matr铆cula del curs.

Aquells candidats que estiguin interessats en sol路licitar l鈥檃jut 鈥嬧媓auran d鈥檃portar la seg眉ent documentaci贸:

• Curr铆culum vitae
  • Carta de motivaci贸, amb informaci贸 sobre les seves condicions socioecon貌miques.

Per a m茅s informaci贸 sobre els tr脿mits de sol路licitud, poden contactar amb el t猫cnic del programa a trav茅s del tel猫fon 93 112 08 35 o del formulari d鈥檌nformaci贸 del curs. Aquest ajut 茅s incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no t茅 car脿cter retroactiu en cap cas.

El curs 鈥淓conomia Circular: de Residus a Recursos i Energia鈥 est脿 organitzat per la UPC School, amb la col路laboraci贸 de l鈥檈mpresa SUEZ SPAIN, i estar脿 impartit per professorat de la Universitat Polit猫cnica de Catalunya (UPC) i experts de l鈥檈mpresa SUEZ SPAIN.

Aquest curs prepara professionals a nivell t猫cnic per treballar en:

• Centres de recerca sobre tractament de residus.
  • Empreses del sector ambiental i/o d鈥檈nergia (renovable).
  • Associacions i institucions en el sector dels residus i de l鈥檈conomia circular.

El 10 de gener de 2018 es donaran a con猫ixer els candidats que han aconseguit l鈥檃jut. El resultat ser脿 comunicat per tel猫fon o correu electr貌nic a totes les persones que hagin realitzat una sol路licitud. Fins a aquesta data, la Fundaci贸 Agbar es reserva el dret de retirar la present convocat貌ria o modificar les bases.

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Deixa un comentari

La teva adre莽a de correu electr貌nic no es publicar脿 ni compartir脿. Camps obligatoris marcats amb