Fundaci贸 Agbar ofereix 4 ajuts per al curs ‘Economia Circular: de Residus a Recursos i Energia’

La Fundaci贸 Agbar presenta un programa de 4 ajuts per matricular-se al programa formatiu 鈥淓conomia Circular: de Residus a Recursos i Energia鈥, que comen莽ar脿 el proper mes de gener de 2018. Els ajuts, que cobreixen un 50% de l鈥檌mport de matr铆cula, estan destinats a fomentar el desenvolupament professional en l’脿mbit del medi ambient i la gesti贸 dels residus.

EconomiaCircularPer ser beneficiari d鈥檃quest ajut cal ser titulat universitari, estar adm猫s al curs i expressar la voluntat d鈥檃ssumir a t铆tol individual el cost de la matr铆cula del programa.

El per铆ode per fer la sol路licitud s鈥檌niciar脿 el 17 de juliol i finalitzar脿 el 4 de desembre. Els ajuts, per valor de 700鈧 cadascun, cobriran el 50% de l鈥檌mport de la matr铆cula del curs.

Aquells candidats que estiguin interessats en sol路licitar l鈥檃jut 鈥嬧媓auran d鈥檃portar la seg眉ent documentaci贸:

• Curr铆culum vitae
  • Carta de motivaci贸, amb informaci贸 sobre les seves condicions socioecon貌miques.

Per a m茅s informaci贸 sobre els tr脿mits de sol路licitud, poden contactar amb el t猫cnic del programa a trav茅s del tel猫fon 93 112 08 35 o del formulari d鈥檌nformaci贸 del curs. Aquest ajut 茅s incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no t茅 car脿cter retroactiu en cap cas.

El curs 鈥淓conomia Circular: de Residus a Recursos i Energia鈥 est脿 organitzat per la UPC School, amb la col路laboraci贸 de l鈥檈mpresa SUEZ SPAIN, i estar脿 impartit per professorat de la Universitat Polit猫cnica de Catalunya (UPC) i experts de l鈥檈mpresa SUEZ SPAIN.

Aquest curs prepara professionals a nivell t猫cnic per treballar en:

• Centres de recerca sobre tractament de residus.
  • Empreses del sector ambiental i/o d鈥檈nergia (renovable).
  • Associacions i institucions en el sector dels residus i de l鈥檈conomia circular.

El 10 de gener de 2018 es donaran a con猫ixer els candidats que han aconseguit l鈥檃jut. El resultat ser脿 comunicat per tel猫fon o correu electr貌nic a totes les persones que hagin realitzat una sol路licitud. Fins a aquesta data, la Fundaci贸 Agbar es reserva el dret de retirar la present convocat貌ria o modificar les bases.

Facebook0Twitter0Google+0LinkedIn0

Deixa un comentari

La teva adre莽a de correu electr貌nic no es publicar脿 ni compartir脿. Camps obligatoris marcats amb