La Fundació Politècnica de Catalunya signa un acord amb l’Associació Catalana d’Empreses d’Informàtica

La Fundació Politècnica de Catalunya i l’Associació Catalana d’Empreses d’Informàtica han signat un acord de col·laboració. L’objecte d’aquest acord és establir un marc d’actuació per a la col·laboració entre l’Associació Catalana d’Empreses d’Informàtica  (CatEi) – Sinergia i l’FPC en el desenvolupament de programes i projectes de formació permanent i altres activitats d’interès per les dues parts.

Conveni SinergiaEntre els acords establerts, l’FPC aplicarà un descompte del 10% en la matrícula dels cursos de la UPC School quan el participant acrediti pertànyer a qualsevol de les empreses integrades a Sinergia, així com descomptes, a negociar en cada cas, en les activitats de formació in-company que contractin aquestes empreses a l’FPC. CatEi farà difusió de les activitats formatives i les solucions corporatives que desenvolupa l’FPC entre els seus associats i les associacions membres de Sinergia.

A l’acte de signatura, van assistir Pere Martínez González, president de l’Associació Catalana d’Empreses d’Informàtica i president de Sinergia, i Pere Botella, catedràtic del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació de la UPC i director acadèmic del màster IT Project Management i del postgrau en Lean Startup Creation de la UPC School.

L’Associació Catalana d’Empreses d’Informàtica (CAtEi) és una associació d’empreses que té com a objectiu aglutinar els esforços dels seus associats junt amb el de les institucions per promocionar el coneixement i l’ús del TI principalment a Catalunya. CatEi és membre, i n’ostenta la presidència, de Sinergia, que és un acord entre entitats empresarials tecnològiques que busca la coordinació, interlocució i realització d’actuacions conjuntes.