Ajut del 35% en la matrícula del postgrau en Instal·lacions Ferroviàries

La UPC School ofereix un ajut del 35% en la matrícula del postgrau en Instal·lacions Ferroviàries, que s’iniciarà el proper 8 de març de 2019. Aquest postgrau té com a objectiu formar els millors professionals per integrar-se en diferents segments del negoci del sector ferroviari i ofereix una alta especialització tècnica en aspectes com l’electrificació, la senyalització, les comunicacions, el material rodant i la gestió i explotació d’empreses ferroviàries.

Sistemes_Ferroviaris

Els destinataris d’aquest ajut són enginyers industrials superiors o tècnics, enginyers de telecomunicacions, enginyers informàtics o professionals del sector ferroviari que vulguin obtenir una titulació al sector.

Les persones que compleixin aquests perfils i estiguin interessades en sol·licitar l’ajut han d’estar admeses prèviament en el programa i enviar la següent documentació:

• Fotocòpia compulsada de l’expedient acadèmic
  • Fotocòpia compulsada del títol universitari
  • Carta de motivacions, exposant les raons per cursar el postgrau

El termini per sol·licitar aquest ajut finalitzarà el dia 25 de gener de 2019. L’atorgament de l’ajut es comunicarà el dia 31 de gener 2019.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa al telèfon 93 112 08 35, o a través del formulari d’informació del postgrau.