Nou ajut del 20% per cursar el màster en Lighting Design adreçat a dones

La UPC School ofereix un ajut del 20% de l’import de la matrícula adreçat a dones que desitgin especialitzar-se amb el màster en Lighting Design: Disseny d’Il·luminació Arquitectònica, que s’iniciarà el 19 d’octubre de 2021 en modalitat semipresencial.

Aquest ajut pretén contribuir a la promoció del talent femení en l’àmbit del disseny de la il·luminació arquitectònica.

Les dones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al màster i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les inquietuds per cursar el màster i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 20 de juny de 2021.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada per part de les sol·licitants, que inclourà l’interès mostrat per l’àmbit del lighting design, la valoració del seu curriculum vitae i expedient acadèmic, així com l’impacte que la mateixa formació pugui representar en el seu desenvolupament professional.

El màster en Lighting Design: Disseny d’Il·luminació Arquitectònica té una clara vocació professionalitzadora i compta amb el suport d’empreses destacades del sector, com ara iGuzzini, Lutron i Vibia. L’objectiu és capacitar els participants en el plantejament i execució integral d’un projecte professional de disseny d’il·luminació arquitectònica, tant d’interior com d’exterior.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del màster a través del telèfon (34) 93 112 08 65  o del formulari d’informació publicat al web del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School.