Nou màster en col·laboració amb la Universidad de Guadalajara sobre Processos Innovadors en l’Aprenentatge

Aquest curs acadèmic 2017-2018 s’ha iniciat la 1a edició del màster en Processos Innovadors en l’Aprenentatge (MPIA), programa en col·laboració entre la Universidad de Guadalajara (Mèxic) i la Fundació Politècnica de Catalunya.

MPIA

La precipitada evolució del coneixement exigeix ​​a la societat comptar amb professionals preparats per enfrontar les necessitats de gestionar el coneixement en un món globalitzat i en contextos canviants. Cal que aquells que s’encarreguen de l’educació a nivell bàsic, mitjà i superior participin en processos de formació sòlids, integrals i professionalitzadors, en els quals les seves tasques educatives es consolidin i donin resposta a les demandes dels estudiants actuals.

Aquest màster que imparteix la Universidad de Guadalajara busca formar docents de diferents nivells educatius en metodologies innovadores d’ensenyament-aprenentatge. Promou la innovació en pràctiques educatives basades en competències, focalitzades en l’estudiant i en la construcció de coneixement de manera crítica, reflexiva i creativa.

Més informació:

Màster en Processos Innovadors en l’Aprenentatge (MPIA)

Contacte:

Claudia Islas (cislas@cualtos.udg.mx o cislast@gmail.com)