Nou màster en col·laboració amb la Universidad de Guadalajara sobre Processos Innovadors en l’Aprenentatge

Aquest curs acadèmic 2017-2018 s’ha iniciat la 1a edició del màster en Processos Innovadors en l’Aprenentatge (MPIA), programa en col·laboració entre la Universidad de Guadalajara (Mèxic) i la Fundació Politècnica de Catalunya.

MPIA

La precipitada evolució del coneixement exigeix ​​a la societat comptar amb professionals preparats per enfrontar les necessitats de gestionar el coneixement en un món globalitzat i en contextos canviants. Cal que aquells que s’encarreguen de l’educació a nivell bàsic, mitjà i superior participin en processos de formació sòlids, integrals i professionalitzadors, en els quals les seves tasques educatives es consolidin i donin resposta a les demandes dels estudiants actuals.

Aquest màster que imparteix la Universidad de Guadalajara busca formar docents de diferents nivells educatius en metodologies innovadores d’ensenyament-aprenentatge. Promou la innovació en pràctiques educatives basades en competències, focalitzades en l’estudiant i en la construcció de coneixement de manera crítica, reflexiva i creativa.

Més informació:

Màster en Processos Innovadors en l’Aprenentatge (MPIA)

Contacte:

Claudia Islas (cislas@cualtos.udg.mx o cislast@gmail.com)

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb