Obert el període de matriculació de 200 programes formatius integrats a l’EEES

17 de setembre de 2009

Des de començament de setembre està obert el període de matriculació als programes de màster, postgrau i cursos de desenvolupament professional del curs 2009-2010 de la UPC School of Professional & Executive Development. L’oferta formativa està especialitzada en les àrees d’ arquitectura, enginyeria industrial i civil , tecnologies de la informació i la comunicació, gestió i organització d’empreses, i sostenibilitat i medi ambient i s’adreça no solament a professionals que desitgen especialitzar-se i complementar els seus coneixements i les seves habilitats de caràcter tècnic, sinó també a totes aquelles persones que volen orientar la carrera professional cap a la gestió, la direcció i el lideratge d’equips i projectes empresarials.

Els programes de la UPC School s’ofereixen completament integrats a l’espai europeu d’educació superior (EEES), fet que garanteix una formació més experimental, més flexible i amb una projecció internacional més àmplia. A més, en tots els programes que s’imparteixen hi col·laboren diverses empreses o institucions que, pel fet de ser referents en el seu àmbit d’actuació, garanteixen i certifiquen l’adequació de cada projecte formatiu a les demandes del mercat laboral.

Amb la intenció d’ajudar al desenvolupament professional i sent conscient de la conjuntura econòmica actual, la UPC School ofereix diferents opcions per al finançament dels cursos, per mitjà de dues vies principals: les prestacions a títol individual, és a dir, per a la formació particular; i els ajuts per finançar la formació de l’empresa on es treballa. Més enllà d’aquestes prestacions genèriques per a estudis de postgrau, la UPC School of Professional & Executive Development ha establert acords de col·laboració entre empreses perquè patrocinin determinades activitats de formació i atorguin beques a l’estudiantat.

Les persones que estiguin interessades en aquesta informació poden consultar l’apartat Beques i préstecs del web www.talent.upc.edu, en què trobaran tots els ajuts existents per a formació permanent. A través d’un cercador interactiu, l’usuari pot trobar la modalitat de finançament, tant pública com privada, que millor s’adeqüi a les seves necessitats.

Per a més informació sobre el procés de matriculació dels cursos i el seu finançament, la UPC School disposa d’un servei d’assessorament personalitzat, amb què podeu contactar mitjançant el telèfon 902 76 00 76 o bé el correu electrònic start.here@talent.upc.edu.

Si voleu consultar l’oferta formativa de màsters i postgraus de desenvolupament professional que ofereix la UPC School per a aquest curs 2009-2010, feu clic aquí . ■