Pilar Marte, exalumna del postgrau en Lean Startup, guanya el 2n premi als Global Student Entrepreneur Awards

Pilar Marte, antiga alumna del postgrau en Lean Startup Creation de la UPC School, juntament amb Andrea Artero i Núria Esteban, també UPC Alumni, s’han fet amb el segon premi als Global Student Entrepreneur Awards pel seu projecte Printing Health. L’acte de lliurament d’aquests premis, considerats el mundial d’emprenedors universitaris, va tenir lloc el passat 5 de febrer a l’Auditori del CosmoCaixa Barcelona.

Entrepreneur’s Organization (EO)PremisEmprenedoria, la principal organització internacional d’emprenedors, amb més de 12.000 membres distribuïts en 53 països, va anunciar en aquesta gala els guanyadors oficials de l’edició espanyola del seu concurs d’emprenedoria GSEA (Global Student Entrepreneur Awards) per a estudiants universitaris.

Printing Health, el projecte creat per les alumnes de la Universitat Politècnica de Catalunya, s’ha endut el segon premi d’aquest certamen. Aquesta empresa està revolucionant el diagnòstic, avaluació i planificació de cirurgies complexes, mitjançant l’aplicació de tecnologies d’impressió 3D. El seu objectiu: salvar vides, mitjançant la creació de models tridimensionals, a partir d’imatges mèdiques (TAC o RMI), que faciliten al cirurgià el reconeixement digital i la identificació de solucions viables per abordar patologies complexes.

El jurat dels Global Student Entrepreneur Awards estava format pel codirector acadèmic del nou màster en Digital Entrepreneurship de la UPC School, Erik Brieva, i els professors Raúl Aguirre i Mathieu Carenzo, entre d’altres empresaris i emprenedors de renom com Kike Sarasola o Stephanie Marko.

La UPC School aposta per l’emprenedoria i el suport d’iniciatives basades en la innovació amb el nou màster en Digital Entrepreneurship, un programa impartit i mentoritzat per reconeguts emprenedors que ajudaran a altres a crear o consolidar la seva startup amb les millors garanties d’èxit, amb un acompanyament integral que inclou des de la creació de la idea, la incubació i l’acceleració en el centre de coworking B-Combinator fins a la fase final d’implementació real en el mercat. També sota la direcció acadèmica del reconegut emprenedor Erik Brieva i el catedràtic de la UPC Pere Botella, aquest programa acadèmic recull i amplia l’experiència docent en desenvolupament de startups impulsada des de la UPC School amb el postgrau en Lean Startup Creation, amb 3 edicions realitzades.

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb