MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "La revolució mobile"
Data: 17-07-2013
Horari: 19:00 a 21:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

Vols potenciar el networking amb professionals de l’entorn de la tecnologia i la innovació? El proper dimecres 17 de juliol, a les 19h, la UPC School, conjuntament amb UPC Alumni, presentaran al Tech Talent Center el UPC Club School of Professional & Executive Development. Serà un acte en què participarà Josep Maria Vilà, director d’UPC Alumni i José Antonio Gago, exalumne de la UPC School i president del seu Club.

L'acte central de la jornada serà l'Open Talent: "La revolució mobile", a càrrec d’Adrià Batlle, enginyer informàtic per la UPC, amb més de 6 anys d’experiència en consultoria estratègica i de negoci a Deloitte i Accenture. Actualment és responsable d’emprenedoria i programes de talent de la Fundació Mobile World Capital Barcelona. En aquesta conferència, Batlle analitzarà el moment de revolució tecnològica que genera la comunicació mòbil i com és d’imprescindible l’ecosistema emprenedor en aquest nou món en què vivim. En definitiva, una xerrada motivacional sobre emprenedoria, mobilitat i talent a través de l’experiència d’aquest centre referent en tecnologia mòbil.

Aquesta activitat d’estiu es tancarà cap al capvespre amb un còctel networking a la terrassa del Tech Talent Center, amb vistes al districte del 22@Barcelona. Serà una excel·lent oportunitat per crear xarxa i ampliar els teus contactes professionals.

No t’ho perdis!