Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  22@Update Breakfast Setembre: "Pla Doctorats Industrials:...
Data: 17-09-2014
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

La UPC School acollirà la nova edició del 22@Update Breakfast d’aquest mes de setembre de 2014. En aquesta ocasió, coneixerem a fons el Pla de Doctorats Industrials, una estratègia del Govern de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb les Universitats, que té com a objectiu situar els estudiants de doctorat en condicions de desenvolupar projectes d’R+D+I en una empresa, per retenir i desenvolupar el talent i contribuir, així, a la competitivitat i internacionalització del teixit industrial català.

Per explicar aquesta pionera iniciativa de transferència de coneixement Universitat-Empresa, comptarem amb la presència de Joan Franscesc Córdoba, del Comitè Executiu del Pla Doctorats Industrials, de l' Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), que ens explicarà amb detall el programa.

A continuació, i com exemple d'un projecte empresarial desenvolupat sota aquest pla, en Rodulfo Medardo Rodríguez d'AGBAR ens parlarà dels Doctorats Industrials en l'àmbit de les TIC i el BigData.

PLACES LIMITADES.

Més informació i inscripcions:

22@Update Breakfast Setembre 2014: "Pla de Doctorats Industrials: Finançament per a la Competitivitat Empresarial"