Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Fes del 2015 el teu any d'èxit!"
Data: 21-01-2015
Horari: De 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)
Places exhaurides

El proper dimecres 21 de gener, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Fes del 2015 el teu any d’èxit!", a càrrec de Lluís Soldevila, formador i consultor en Actituds d'Alt Rendiment, creador del DAFO personal i autor del llibre L'èxit s'escriu amb A. Enginyer Superior en Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Diplomat per l'IESE-Universitat de Navarra, ha desenvolupat la major part de la seva trajectòria professional com a consultor i directiu del Deutsche Bank Group en 7 països.

El ponent, com a expert en actituds d'alt rendiment, ens plantejarà un model basat en el que ell anomena les tres A, i ens proporcionarà eines efectives per incrementar el nostre rendiment. Aprendrem el valor de la preparació per al canvi, una via necessària per l’evolució en qualsevol aspecte de la vida, tan professional com personal.

PLACES EXHAURIDES