MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Lean management per a la gestió i el treball...
Data: 30-03-2017
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 30 de març, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Lean management per a la gestió i el treball de coneixement" a càrrec de Masa K. Maeda, consultor sènior en Lean per CutterConsortium.

La manufactura ha arribat ja a un alt nivell de maduresa mitjançant el Lean Management. El treball de coneixement, però, ha accelerat la seva maduresa adaptant Lean en els últims anys i ha anat generant un nou coneixement. Això beneficia les dues indústries i a totes les àrees en empreses manufactureres. En aquesta conferència, Masa ens mostrarà aquest nou enfocament de Lean Managament aplicable a nivells estratègics, tàctics i operatius.

El ponent

Masa K Maeda, PhD, CEO i fundador de Valueinnova LLC (USA). Amb 27 anys d'experiència internacional, Masa ha treballat en empreses des Fortune 500 fins startups a Europa, Àsia, Amèrica i Àfrica. És el creador del model Serious LeAP™ per a la prosperitat d'empreses en totes les indústries i autor del llibre sobre el mateix tema (a punt de publicar). És coautor del llibre España Lean Startup (ed.2013). Pioner en Lean i Dinàmiques d'Alta Col·laboració. Masa també és consultor sènior del Cutter Consortium, membre del Steering Committee de la Agile Testing Alliance a escala mundial i mestre d'Innovació de Valor en la Universitat de Califòrnia a Berkeley. És un dels creadors de la Lean Kanban University. Prèviament va fer investigació i desenvolupament en Apple Inc. i va ser membre dels equips fundadors de quatre empreses exitoses a Silicon Valley. Va obtenir el doctorat en Intel·ligència Artificial i Màster en Sistemes Intel·ligents a la Universitat de Tokushima al Japó.