Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Rigor i arbitrarietat a l'arquitectura"
Data: 16-05-2017
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dimarts 16 de maig, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: " Rigor i arbitrarietat a l’arquitectura" a càrrec del prestigiós arquitecte Rafael de La-Hoz.

Un dels grans dilemes que enfronta l'arquitecte al llarg de la seva trajectòria és la manera de combinar el rigor estructural amb l'arbitrarietat compositiva. Al jove estudiant que inicia els seus estudis carregat de voluntat creadora se li insisteix abastament en la idea del rigor, de la coherència i de l'exactitud tècnica. Però, a la vegada, ell sap que hi ha un element de creació personal que percep en els seus mestres. I aquí rau la pregunta: Quant temps cal dedicar a una i altra cosa? Qui n’estableix els límits?

El ponent

Rafael de La-Hoz Castanys (Còrdova, 1955) dirigeix l'estudi d'arquitectura Rafael de la-Hoz Arquitectos. Arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid i Màster en Direcció d'Empreses Constructores i Immobiliàries per la Universitat Politècnica de Madrid, ha desenvolupat importants projectes arquitectònics a més de 20 països. Entre les seves obres, trobem la seu central de Repsol, l’Hospital Universitari Rey Juan Carlos a Móstoles o el complex Distrito C de Telefónica. En paral·lel, du a terme una àmplia activitat docent i de divulgació com a autor, professor visitant, ponent i membre dels jurats de nombrosos guardons. Ha estat distingit amb diversos premis a nivell nacional i internacional al llarg de la seva trajectòria.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.