Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Reptes de futur del sistema portuari"
Data: 19-09-2017
Hora: 19:30
Lloc: Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona - Edifici C2 Sala d'Actes (c/ Jordi Girona 1, 08034 Barcelona)

El dimarts 19 de setembre, a les 19:30h, tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Escola Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de la UPC (c/Jordi Girona 1-3, Barcelona) l'Open Talent: "Reptes de futur del sistema portuari", a càrrec de José Llorca Ortega, president de Puertos del Estado.

En aquesta ponència s'abordarà la importància estratègica del sistema portuari i el transport marítim per als diferents sectors socials i econòmics del nostre país. La coordinació estratègica de Puertos del Estado per situar els ports espanyols dins de l'economia europea i global és decisiva en l'actualitat i reforça la futura projecció social i econòmica del s.XXI.

El ponent

José Llorca Ortega és enginyer de Camins, Canals i Ports per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i funcionari de carrera de l'Escala de Tècnics Facultatius Superiors del Ministeri de Defensa. Ha ocupat diversos càrrecs en els ministeris de Defensa i de Foment. En aquest últim en la Dirección General de Puertos y Costas, en la Dirección General de Puertos i en Puertos del Estado. Des de gener de 2012 és President de Puertos del Estado.

Ha participat en el Grup de Ports de la Unió Europea (Port Working Group), així com en el Grup d'Experts de Dragados de la London Dumping Convention de l'Organització Marítima Internacional (OMI). També ha estat secretari de l'Asociación Española de Puertos y Costas i membre del Comitè de Finances de l'Associació Internacional de Navegació (AIPCN-PIANC). També ha estat Director del Programa ROM de normalització en l'àmbit de la planificació, projecte, execució i explotació dels ports.

Ha estat docent en nombrosos màsters i cursos d'especialització en les Universitats Politècnica de Madrid, de Catalunya i de Granada en el camp del transport intermodal i de l'activitat portuària. És també autor de diverses publicacions sobre política de transport, sobre les infraestructures portuàries i sobre l'explotació i operativa de les terminals intermodals.