Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  25è Aniversari del Canal d'Investigació i Experimentació ...
Data: 30-06-2017
Hora: 11:30
Lloc: Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona - Edifici C2 Sala d'Actes (c/ Jordi Girona 1, 08034 Barcelona)

El divendres 30 de juny, a les 11:30h, tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (Carrer de Jordi Girona 1,  Barcelona) l’acte de celebració del 25 aniversari del Canal d’Investigació i Experimentació Marítima de la UPC (CIEMLAB).

La celebració inclou la conferència "Històries de 25 anys (més èpsilon) de certa heterodòxia", a càrrec del Dr. Marc Garcia, director del Pla Estratègic del Delta del Llobregat.

El CIEMLAB comprèn l’espai físic a on es duu a terme la docència, recerca i transferència tecnològica fonamentada en la experimentació amb models físics a escala dins del àmbit de l’Enginyeria Marítima i Costanera.

Entrada lliure.