Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Conferència "To compute to craft"
Data: 24-10-2017
Horari: 11:00 a 12:00
Lloc: Escuela Técnica Superior de Arquitectura del Vallés (c/ Pere Serra 1-15, Sant Cugat del Vallès)

El proper
dimarts 24 d'octubre, a les 11h, tindrà lloc a la sala d'actes de l'ETSAV (Metropolitan School of Archicture) la conferència "To compute To craft" a càrrec d'Alison Grace Martin.

La ponent

Alison Grace Martin és una investigadora independent que estudia estructures naturals i patrons complexos en la naturalesa i aplica les troballes als conceptes de disseny i construcció. Dirigeix cursos en universitats britàniques i europees sobre mètodes experimentals en recerca de formes, i especialment en tècniques de teixit.

La seva investigació sobre les tècniques de teixit tradicionals l'ha portat a desenvolupar patrons de teixit que estan relacionats amb la topologia i la geometria dels materials. Va estudiar a Exeter College of Art i St. Martin s College of Art and Design, on es va graduar en Disseny Gràfic a 1979.

La conferència es realitzarà en anglès. Acte obert i gratuït.