Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Taula rodona: "Nous reptes en mobilitat quotidiana"
Data: 06-02-2018
Hora: 18:30

El dia 6 de febrer tindrà lloc un nou debat d’Espai Metròpoli,  amb motiu de la presentació de la revista Papers, que en aquesta edició va dedicada als nous reptes en mobilitat quotidiana i les polítiques públiques cap a un model més equitatiu i sostenible. L’acte tindrà lloc el proper dimarts 6 de febrer, a les 18:30h, a la sala Maria Aurèlia Capmany del Centre Cívic Pati Llimona (c/ Regomir 3, Barcelona).

El debat estarà presentat per Maite Pérez, enginyera de Camins, Canals i Ports, responsable de l’Àrea de Mobilitat (IERMB) i professora del postgrau en Smart Mobility. Sistemes Intel·ligents de Tranport de la UPC School.

Hi intervindran també:

• Teresa Carrillo, enginyera de Camins, Canals i Ports i gerent de l’Institut Metropolità del Taxi.
  • Màrius Navazo, geògraf i consultor a Gea21.

Entrada lliure.

Més informació:

Taula rodona: "Nous reptes en mobilitat quotidiana"