MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Conferència "Lightness"
Data: 06-03-2018
Horari: 11:00 a 12:00
Lloc: Escuela Técnica Superior de Arquitectura del Vallés (c/ Pere Serra 1-15, Sant Cugat del Vallès)

El proper dimarts 6 de març, a les 11h, tindrà lloc a la sala d'actes de l'ETSAV la conferència "Lightness", a càrrec del professor Ramon Sastre, expert en estructures lleugeres i director acadèmic del màster en Parametric Design in Architecture de la UPC School.

El ponent

Ramon Sastre és Doctor Arquitecte, amb la tesi: "Design and analysis of structures of bars, completely articulated, with great deformations". Professor del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la UPC. Membre investigador del grups de recerca LITA, CODA i SMIA, ha desenvolupat el seu treball i investigació sobre anàlisi i programació de softwares arquitectònics, disseny computacional, estudis estereogràfics de la radiació solar i il·luminació. Ha estat Director de l'Escola d'Arquitectura del Vallès (UPC) del 2002 al 2005. Membre des del 2004 al 2010 del Consell European Association for Architectural Education (EAAE). Coordinador d'Arquitectura i Enginyeria Civil a l'European Consortium Linking Universities of Science and Technology for Education and Research (CLUSTER). Professor convidat a diverses universitats de Regne Unit, Bèlgica, Turquia, Argentina, Uruguai, Brasil, Xile i Costa Rica.