Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Elastic gridshells and construction aware st...
Data: 10-05-2018
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 10 de maig, a les 19:30h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Elastic gridshells and construction aware structural design", a càrrec de l'expert en enginyeria estructural i disseny computacional Olivier Laurent Stephane Baverel.

Les gridshells elàstiques o membranes reticulars són estructures versàtils que adquireixen la seva forma des d'una configuració plana fins a la seva forma final. Aquest tipus d'estructura té molts paràmetres de disseny que són bastant difícils de dominar però que, alhora, són bastant simples de construir. Aquesta conferència s'enfocarà precisament en l'etapa de disseny, mostrant les eines utilitzades i les limitacions de càlcul. L'última part de la conferència tindrà una visió més àmplia i general del disseny estructural en l'àmbit de la construcció.

Aquest Open Talent es realitzarà en anglès.

El ponent

Olivier Baverel és professor en enginyeria estructural a l'École des Ponts Paristech, professor a l'escola d'arquitectura de Grenoble i responsable de disseny computacional al màster avançat Design by Data de l'École des Ponts Paristech. És investigador en els laboratoris Navier i GSA. És editor en cap de la revista internacional d'estructures espacials. Les seves investigacions se centren en l'enginyeria estructural, la racionalització de la construcció d'estructures de forma lliure i l'anàlisi del cicle de vida. També ha desenvolupat alguns conceptes estructurals, com gridshells elàstics en CFRP, nexorades...etc.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.