Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Barcelona Grad Cohort Workshop
Data: Del 18-10-2018 19-10-2018
Lloc: FIB - Facultat d'Informàtica de Barcelona (Edifici B6 del Campus Nord - c/Jordi Girona Salgado 1-3, Barcelona)

Els dies 18 i 19 d’octubre de 2018 tindrà lloc a Barcelona el primer Grad Cohort Workshop fora dels EEUU, organitzat per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya i la Comissió de Gènere Dones-COEINF del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya.

Els Grad Cohort Workshop van començar als EEUU el 2004. Són trobades de dones estudiants de màster o doctorat en l’àmbit de la informàtica. L’objectiu d’aquestes trobades és contribuir a la visibilització de la dona en el nostre àmbit tecnològic, oferir a les participants les diverses perspectives professionals, crear un espai de networking i animar les dones a no abandonar el sector.

Aquesta 1a edició està lligada amb l’acte d’investidura de la Sra. Margaret Hamilton com a doctora honoris causa per la UPC. Va ser qui va definir el terme “enginyeria de software” quan treballava a les missions Apol·lo de la NASA.

Més informació:

Barcelona Grad Cohort Workshop