Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Sessions informatives  >  Sessió Informativa del màster en Sistemes Ferroviaris i T...
Data: 20-09-2018
Hora: 18:30
Lloc: EPSEVG - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (Avda. Victor Balaguer, 1 - Edificio VG1)

El dijous 20-09-2018, a les 18:30, tindrà lloc a l'EPSEVG - Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (Avda. Victor Balaguer, 1 - Edificio VG1) una sessió informativa del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.