MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "De Macro a Micro en Disseny d'Il·luminació"
Data: 19-09-2018
Horari: 19:30 a 20:30
Lloc: Espai I'm Not Dead (c/ Badajoz 127, Barcelona - Nau 4)

El proper dimecres 19 de setembre, a les 19:30h, tindrà lloc a l'espai I'm Not Dead (c/Badajoz 127, Barcelona - Nau 4) l'Open Talent: "De Macro a Micro en Disseny d'Il·luminació", a càrrec del dissenyador d'il·luminació Rafael Gallego, de l'estudi Aureolighting.

El disseny d'il·luminació ha de funcionar independentment de l'escala de l'espai a il·luminar. Serveixen els mateixos criteris i processos per abordar projectes macro i micro? Veurem com ha estat abordat el disseny d'il·luminació per a espais de gran escala com el de la Ciutat Patrimonial d'Àvila i els compararem amb els utilitzats en projectes de menor envergadura, com és el d'una gasolinera.

El ponent

Rafael Gallego és dissenyador d'il·luminació des de 1998. Membre del CEI (Comitè Espanyol d'Il·luminació) i membre fundador de l'APDI (Associació Professional de Dissenyadors d'Il·luminació d'Espanya), en la que actualment ocupa el càrrec de president.

Va estudiar Disseny Industrial a l'Escola Massana de Barcelona i va completar els seus estudis realitzant un màster en Desenvolupament de Producte a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a Girona.

Des de 1998 es va establir com lighting designer freelance i l'any 2004 va fundar Índigo Design, el primer i únic estudi de disseny d'il·luminació independent de Madrid fins al seu tancament el 2007. Va continuar la seva trajectòria professional com a dissenyador d'il·luminació independent dirigint el seu estudi actual, Aureolighting.

En nombroses ocasions, edificis on s'han desenvolupat els seus dissenys d'il·luminació han rebut premis d'arquitectura, tant nacionals com internacionals. També els seus projectes han estat guardonats amb premis internacionals i nacionals de disseny d'il·luminació.

CICLE DE CONFERÈNCIES EN LIGHTING DESIGN

Aquesta ponència s'emmarca en el cicle de conferències del màster en Lighting Design. Disseny d'Il·luminació Arquitectònica, patrocinades per Erco, iGuzzini i Lutron, empreses líders en il·luminació residencial.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.