Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Programa d'Emprenedoria: De la Ciència al Mercat
Data: Del 21-09-2018 25-09-2018

Vols posar en valor el teu coneixement?

Crea una empresa a partir de la teva recerca amb el programa "De la Ciència al Mercat"

La Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya posen en marxa la segona edició del Programa ‘De la Ciència al Mercat’, un curs formatiu per fomentar la transferència universitat-empresa.

El programa consta de 120 hores de formació sobre transferència de coneixement i creació d’empreses. A més a més, cada projecte gaudirà d’entre 5 i 10 hores de tutoria individualitzada amb professionals experts del sector. Inscricpcions obertes fins el 25 de setembre 2018!

A qui va dirigit?

A estudiants / titulats de màster o doctorat amb una tecnologia diferencial de qualsevol universitat, amb ganes de posar en valor la seva tesi o tesina i convertir-la en empresa i/o de formar part d’un equip emprenedor.

Més informació:

www.cienciamercat.cat