MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Masterclass: "Com Podem Treballar Millor en Equip?"
Data: 16-01-2019
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dimecres 16 de gener, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) la Masterclass: "Com podem treballar millor en equip?", a càrrec dels dos professors del nou postgrau en Autoconeixement i Lideratge a l'Enginyeria i a l'Arquitectura de la UPC School, Eva Gallardo i Vicenç Fernández.

Aquesta masterclass presenta una activitat interactiva amb els participants, amb l'objectiu de discutir la necessitat dels equips de treball (d'alt rendiment) a les organitzacions. Mitjançant l'experiència dels participants i d’una petita activitat en grup, s'introduiran conceptes clau sobre la gestió d'equips i la seva eficiència.

Impartit per:

Vicenç Fernández. Professor agregat del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Imparteix assignatures de comportament organitzatiu i mètodes quantitatius a l'ESEIAAT i l'EETAC. Actualment és director de la Càtedra Unesco de Direcció Universitària de la UPC.

Eva Gallardo. Professora agregada del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Imparteix assignatures de recursos humans a l'ETSEIB i l’EETAC, i la seva recerca es focalitza en la gestió del talent.

Inscripció oberta i gratuïta!