Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Sessions informatives  >  Sessió Informativa del postgrau en Electricitat i Electrò...
Data: 16-01-2019
Horari: 18:00 a 20:00
Lloc: Aula 10.47 de l'ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Avda. Diagonal 647, Edifici H, Planta 10)

El dimecres 16-01-2019, a les 18:00, tindrà lloc a l'Aula 10.47 de l'ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Avda. Diagonal 647, Edifici H, Planta 10) una sessió informativa del postgrau en Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.

La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.